FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN :D

för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeenten fy ... vad jag är bra :D mmmm sååå underart..men änå så konstigt...12 år i solan å allt är över på nåra timmar....så mycke man lärt sej å vart ed om under dom åren...frn ett litet barn till vad m kallar de iaf :P vuxen :P

även fast ja ska gå frarutbildningen nästa år kns allt så konsti på bådebra å dåligt sett...skönt å klarat igenom åren som gått i skolan men samtidgt så lessat...alladrar åt sitt håll man vet inte när man kommer ses igen...tårarna bara rinner ner för min kind nu...var inte lessen förut nkte de blir ju inte så svårt att lämna boysen men e nog svårare än vadja vill erkänna...å dessutom lämna Alfta över sommaren så mycke skoj som hänt där men finns mörka stunder med...

men jag säger bara lycka till i livet "mina" boys så höres i å ses nån gång i framtiden kanske :D


men igår hade vi iaf ku sista grej med klassen :D vi körde gocart :D gött skoj..alrig kört men e nå de blir ler gånger av :D kom tvåa ja å emil etta :P men gött skoj :)


men men de här blir nog bra saknaden blir nog mindre ju längre sommaren skrider å man får annat å tänka på...(hoppas ja iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0