JULAFTON :)

mm de har de vart hela dagen idag :)

först i morse åkte vi till mattias å basta å åt gröt :) övningskörde me martins bmw dit :) den e sååå skön åköra :) sen typ vid ett halv två åkte vi hem å sen när mamma komhem efter jobbet efter två nån gång så börja vi fixa me julmaten :) sen typ vid halv 5 kom alex å mats å vi började äta strax efter de:) sååå gött me julmat men man blir ju såå mätt :P men vad gör väl de man ska vara tjock nu på julen heheheh :D
sen kom tomten me massa paket till oss alla :)
av alex fick ja värsta fina trosor å så en bh :) sen fick ja strumpor en bok(vargbröder) tröja tvålar å lite sånt av mor..trodde inte ja hade vart så snäll iår hehehe ;):P men tydligen...å morå far fick värsta mycke klappar :) å av martin fick ja en PUMA mössa :D:D:D:D:D coolt så underbart älska puma ;) hehehe
å när vi fått våra klappar så fika vi lite å e fortfarande mätt ju :P hehehe


image56

MUMMS min julmat :)

image57

jag å alex :) söta va?;)

image58

jag å alex i tomtens knä ;):) hehe läskigt elr va säger du alex haha

image59

mina klappar :) trodde ja vart en stygg flicka ja men tydligen inte:P heheh

image60

jag lite fin till jul :) hehe

GOD JUL på er PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hihi det var ju värsta läskigt ju ;D haha det var nog första gången på mina 18 år jag har suttit i tomtens knä annars brukar jag springa haha :D men gott med julmat de va och mycket trevligt med :D puss på dej

2008-01-06 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0