dag ett två å tre på praktilen :)

dag 1

hm mm va fick ja göra då jo just ja vi(jag å lasse heter han)skulle byta en dieseltank på en skördare en 1470...å fär att få bort den tanken var vi tvugna å ta bort oljetanken å pumpen å så lossa på massa slangar å shit :P men roligt va de för fick ju iaf skruva å de tycker ja om :D å dom två av dom som kör maskinen var me me å meka men dom gjorde nå annat på maskinen...dom va trevliga dom :) å de e dom alla i verkstan iaf dom ja träffat :)

dag 2

då fick vi hjälp av henke en annan skön kille som jobbar i verkstan...fast ja va ledig till typ efter tio för va på körskolan å hade lilla uppkörningen :) gick la bra...å så har min uppkörning blivit flyttad tills den 22 i stället för den 16 :( inte så mycke å göraåt men men lite trökigt e de....
men iaf vi fick dit allt som de skulle å så men vi jobbade över..ja gick vid halv 8 för varätt trött då men henke å dom höll tydligen på till halv 9 men då va allt färdigt på maskinen så dom kunde köra ut den å ringa efter trailer :P:) chefen bjöd oss på mat :) viserligen från raines krog men de gick la ner ändå :P hehe

dag 3

mm de e idag de...då först på moronen så städa vi av hallen efter 1470 som va sååå skitig...å när vi typ var klara kommer krister å ola från skolan å kör in en av våra maskiner fast den va i af ren å fin ;) hehehhehe
sen vid nio följde ja me lasså  å så hmja va heter han nu igen kommerinte ihåg :/ men iaf en annan som jobbar i verkstan på en kurs...motor kurs..dom har gjort en miljövänligare motot elr va de va som vi har fått lära oss om ska på de imorn me:) intressant men rätt mycke på engång för min lilla hjärna  hehehe

nähe om man skasova lite nu snart har vart på gymmet idag så e rätt trött :P

mmmm lite omgjorda bilder :)

image68

de e ja de :P

image69

jag igen :)

image70

boden grabben :) mmm visst e ja söööt :)

image71

jag å min tvilling ;) hahah (spegeltvilling)


image72

läskig man ser ur då :P

image73

hm...

image74

EGOT SJÄLV HAR FÅTT "TALA" HAHAHAHA     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0