länge sen ju:( men men

ja de va no ett tag sen men men vad ska man göra när man inte orkar skriva :P

men min ängel alex var hos mej i helgen :D gött skoj hade vi :) alex min ängel :) hon var hos mej från torsda kväll till sönda kväll gött gött...
Löken var å hälsa på på freda kvällen :D trevligt de me :)
alex emmie å jessi kommer ni ihåg RAGNHILS mohahhaha tänkte fixa en bild men funka ju inte :S :(

badade i simmahallen här i Alfta igår på gympan :) gött gött å han som har hand om basänen han lärde mej dyka :)
har fått tid för uppkörning me :) :S den 16/1 2008 :P

fick JULLOV igår :D gött gött
så var me i skogen me Säffle(i 4:an) idag :) fick köra lite ja me :) ska väl till skogen imorn me...

heting hampus säger just att ha när häftigast i väden mohahahahha :P (snackar me han i telen) heheh

pussas på er alla

image41

alex och jag :)

image42

vi igen ;) ängeln å djävulen hehe ;)

image43

snö i Aflta :D (rätt dålig bild :( )

image44

jag som kladdat lite :P

image45

en ros till dej som e snäll ;) :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0