Måndag igen då...

jupp då har de blivit en ny vecka å så skola igen..rätt skönt ändå men känner mej stressad fastja kanske inte behöver de, har lite i sammhälle å svenskan som mäste göras å så måste ja plugga körkorts teori så ja klarar de den 5/12....har körlektion 07.30 imorn :P

ska tvätta kläder å städalägenheten imorn eftermidda tror ja:P iaf tvätta kläder...har snart inga ju ;) då måste man gå naken usch usch stackars folket då hahahahhahahaha men men sånna tankar ja har :P fy majzan

saknar min gulleplutt emmie ju :( vi måste ses så mycke som möjligt när ja har jullov å du e hemma me hoppas i af i nån vecka så man hinner ses å så ju...å föresten saknar er alla andra änglar mina <3<3

köpre skor å mössa när ja var hemma om ja nu inte sa de..kommerinte ihåg va ja skrev i lördas :P minnet e bra men kort............



image38

fin mössa va?! ;)
men föresten MAJZAN vafför har du en rosa mössa?hahahah

image39

nämen titta :P muppen själv

image40

lillebror gjorde en skotar i lego :D grymt!!





Kommentarer
Postat av: emmie

jag saknar dig också SÖTNOS :) men snart kommer jag hemåt näshulta, längtar tokmycket! håller tummarna för dig den femte, fattade som att du har uppskrivning då :D det fixar du och jag hejar på! puss o kram

2007-11-20 @ 21:52:34
URL: http://aamyy.blogg.se
Postat av: emmie

jag saknar dig också SÖTNOS :) men snart kommer jag hemåt näshulta, längtar tokmycket! håller tummarna för dig den femte, fattade som att du har uppskrivning då :D det fixar du och jag hejar på! puss o kram

2007-11-20 @ 21:52:48
URL: http://aamyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0